X
Haberler
Iğdır Valiliği AB Proje Ekibine 27-02/3-03/ 2017 Tarihlerinde 5 Gün Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi(PCM) Verildi.

Published on 23 Mayıs 2017 Salı

Iğdır Valiliği AB Proje Ekibine 27-02/3-03/ 2017 Tarihlerinde 5 Gün Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi(PCM) Verildi.

Iğdır Valiliği AB ve Dış İlişkiler Bürosu Olarak resmi yazışmalarla toplamda gönüllülük esası oluşan AB Proje Ekibi Iğdır’ın farklı Kamu Kurum ve Kuruluşundan farklı meslek gruplarından oluşturulmuştur. AB proje ekibi Katılımcıları; Milli Eğitim Müdürlüğünden 37,İl Emniyet Müdürlüğünden 1,İlçe Kaymakamlıklarından 9, İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğinden 2, Ticaret İl Müdürlüğünden 2, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğünden 3,  İl Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü 1,İl Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğünden1,İl Gençlik ve Spor Hizmetleri İl Müdürlüğünden 1, İl Sağlık Müdürlüğünden 1.Iğdır Belediyesinden 3, toplamda 61 personelden Oluşturulan proje Ekibi İçin Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi talep edilmişti.

Iğdır Valiliği Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu Proje koordinatörü Naciye Parlar’ın 2016 yılı içinde Serhat Kalkınma Ajansının Teknik Destek Programlarından yararlanarak yazdığı Iğdır Valiliği Avrupa Birliği Proje Ekibinin Altyapısının Güçlendirilmesi konulu proje SEKA’dan geçmiştir. Iğdır Polisevi toplantı salonunda 5 günlük (27-02/03-03/2017 tarihleri arasında)toplamda 35 saatlik olan Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi(PCM) ne ortalama 80-100 kişi katılımı olmuştur.

Proje konumuz olan Proje Döngüsü Yönetimi Eğitimi 5 gün boyunca hafta içi günde 7 saat, toplamda da 35 saat sürdü. AB proje ekibi Grupta 61 katılımcı hedeflenmekteydi. Katılım 80-10 kişi arasında oldu. 2 günden ibaret olan ilk bölümde T.C. Kalkınma Bakanlığı, T.C. Gençlik Spor Bakanlığı, T.C. İçişleri Bakanlığı, T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ve T.C. Avrupa Birliği Bakanlığı nın vermiş olduğu destekler hakkında bilgi verildi. Proje fikri oluşturma, mevcut durum analizi, sorun analizi, hedef analizi, strateji analizi, paydaş analizi, faaliyet planlama, kaynak planlama ve bütçe planlama çalışmaları yapılacak; örnek bir başvuru formu doldurulacak; proje değerlendirme süreci, satın alma, görünürlük, proje uygulama kuralları anlatıldı. başarılı projeler irdelendi., son 3 günden oluşan ikinci bölüm ise Ulusal Ajans Projeleri hazırlamaya yönelik eğitim verildi.; Ulusal Ajans Destekleri, Erasmus+ Programları KA1 ve KA2, KA3,ECAS ve TURNA Sistemleri, PIC Kodu İşlemleri, EuroDESK ve EuroPASS konuları anlatıldı.; uygulamalı olarak proje çalışmaları yapıldı. Proje Döngüsü yönetimi eğitimi eğitimine katılan Iğdır Valiliği Avrupa Birliği proje ekibi katılımcılarına yapılan törenle katılım belgeleri Iğdır Vali yardımcısı, ( il daimi Temas noktası koordinatör Vali yardımcısı)Harun Yücel Tarafından verilmiştir. Eğitim büyük ilgi gördü.

Sayfa Görüntülenme Sayısı (3570)
Print

İndirilebilir Dökümanlar

Etkinlik Takvimi
«Mart 2024»
PztSalÇarPerCumCmtPaz
26272829123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567

Arşiv

 

Bizi Takip Edin !