(M.I.N.D Newsletter)
Yürütmekte olduğumuz Avrupa Birliği Projesi ‘M.IN.D.-Marketing, Internationalization & Development (Pazarlama, Uluslarasılaşma ve Kalkınma) kapsamında “Uluslararası Dış Ticaret/ Pazarlama Müdürü” (International Marketing Manager) meslek profilinin temel yeterliliklerini kazanmak isteyen, ekonomi konularında (finans, ekonomi, pazarlama, uluslararası ilişkiler, işletme, iktisat v.b) lisans mezunu ilgililere ihtiyaç duymaktayız.
Proje kapsamında katılımcılara ULUSLARARASI DIŞ TİCARET/ PAZARLAMA MÜDÜRÜ yetiştirmeyi amaçlayan sanal bir eğitim modülü uygulanacaktır. İhracat yapan KOBİ’lerde uygulama çalışmaları da içerecek olan proje faaliyeti sonunda katılımcılara sertifika verilecektir. İlgililerin ab.koordinasyon@gmail.com adresine Euro Pass CVlerini göndermelerini rica ederiz.
Mesleki Eğitim ve Öğretim Stratejik Ortaklık, Ana Eylem 2 “Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği” kapsamında Avrupa Erasmus+ programı tarafından desteklenen M.IN.D. – Marketing, Internationalization & Development (Pazarlama, Uluslarasılaşma ve Kalkınma) No. 2015-1-IT01-KA202-004665 Projesi amaçları:
Avrupa düzeyinde ‘Uluslararası Pazarlama Yöneticisi’ (International Marketing Manager) meslek profilini analiz etmek, tasarlamak, test etmek, doğrulamak ve yaygınlaştırmak;
Proje kapsamında geliştirilecek yaygın eğitim standartlarının geçerliliğini sağlamak, açık öğretim materyallerini kullanarak öğrenmede dijital entegrasyonu artırmak ve -KOBİ’lerin uluslararası korunmasında stratejik planlamaya yönelik rekabet edebilirliklerine katkı sağlamaktır.
Proje Ortakları
İtalya
- Salerno Ticaret Odası (Koordinatör)
- PRISM Consulting (Eğitim Danışmanlık) S.r.l.
- Milan Ticaret Odası Özel Teknik Destek Ajansı
- FORMAPER (Special Agency of the Chamber of Commerce of Milan)
Yunanistan
- Hellenic American Union Araştırma Merkezi,
- Atina Ticaret Odası
|
Türkiye
- Aydın Valiliği AB ve Dış İlişkiler Koordinasyon Merkezi
- Aydın Ticaret Borsası
İspanya
- IAT –Endülüs Teknoloji Enstitüsü, (Instituto Andaluz de Tecnologia),
- Espaitec Bilim ve Teknoloji Merkezi,
- Barselona Ticaret Odası
Fransa
|
Hedef Kitle: “Uluslararası Dış Ticaret/ Pazarlama Müdürü” meslek profilinin temel yeterliliklerini kazanmak isteyen, ekonomi konularında (finans, ekonomi, pazarlama, uluslararası ilişkiler, işletme, iktisat v.b) bilgi ve deneyim sahibi, Özellikle gıda sektöründe faaliyet gösteren KOBİ’lerin büyümesini ve gelişmesini destekleyecek organizasyon, planlama ve kontrol becerilerini geliştirmek isteyen, uluslararası iş projeksiyonları için stratejik planlama yetenekleri kazanmaya istekli lisans mezunu ilgililer.