18 Kasım 2017 Cumartesi
 

Haber Arşivi

«Kasım 2017»
PztSalÇarPerCumCmtPaz
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910

Arşiv

Haberler

“Uluslararası Pazarlama Müdürü” Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi Pilot Eğitimleri Aydın’da Devam Ediyor.

Published on 1 Haziran 2017 Perşembe

“Uluslararası Pazarlama Müdürü” Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi Pilot Eğitimleri Aydın’da Devam Ediyor.

“Uluslararası Pazarlama Müdürü” Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi Pilot Eğitimleri Devam Ediyor.
Aydın Valiliği AB Dış İlişkiler Koordinasyon Merkezi olarak proje ortağı olduğumuz Avrupa Birliği projesi M.IN.D (Marketing, Internationalization & Development)'ın Uluslararası Pazarlama Müdürü Yetiştirme Pilot Eğitimleri gönüllü 20 katılımcıyla devam ediyor.
Eramus+ Programı, Mesleki Eğitim ve Öğretim Stratejik Ortaklıklar, AE2 “Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği” kapsamında İtalya Ulusal Ajansı tarafından desteklenen M.IN.D. – Marketing, Internationalization & Development (Pazarlama, Uluslararasılaşma ve Kalkınma) Projesi’nin bir amacı da, Avrupa düzeyinde ‘Uluslararası Pazarlama Yöneticisi’ meslek profilini analiz etmek, tasarlamak, test etmek, doğrulamak ve yaygınlaştırmaktır. 
Bu amaç doğrultusunda, tarım ve gıda alanında faaliyet gösteren KOBİ'lerin uluslararasılaşma, yeni ticari ağlar ve pazarlar geliştirme kapasitelerini artırmayı hedefleyen projenin http://mind.prismsrl.it/tr/ sayfasında online olarak yayınlanan açık öğretim kaynağı, 4 ünite 20 dersten oluşmaktadır. Dersleri en iyi şekilde takip eden öğrencilerle zaman zaman sistemin kullanılışıyla ilgili yüz yüze dersler de yapılmaktadır.
Dileyen herkes sayfaya üye olarak bu dersleri istediği yerde istediği zaman derslere katılabilmektedir.
Proje faaliyeti olan “Uluslararası Pazarlama Müdürü” meslek profilinin temel yeterliliklerinin geliştirilmesi eğitimi aşağıdaki hedefleri içermektedir:
a) Gıda ürünlerinin özelliklerini belirten özel bir referansla, rekabet iletişim stratejilerine dayalı bir dış pazar, giriş modu ve konumlanmayı seçmek için stratejieri tanımlayarak kendi uluslararasılaşma süreçlerinde KOBİ’leri desteklemek;
b) Pazar fırsatları ve kabul edilen stratejilerini belirlemek için şirketin iç ve dış kaynaklarını analiz etmek;
c) Rekabetin ve pazar segmentasyonunun bir analizine dayalı uluslararası pazarlama stratejileri tanımlamak;
d) Rekabetçilik ve pazarlama stratejileri temelinde ihracat planları hazırlamaları için KOBİ’lere rehberlik etmek.
4 ay sürecek olan pilot eğitimde (e-öğrenme ve yüzyüze öğrenme), hedef grup, ekonomi alanında lisans derecesine sahip uzun süredir işsizler/ilk kez iş arayanlardan oluşan, 100 kişilik (15 Türkiye, 30 İtalya, 30 İspanya, 15 Yunanistan, 10 Fransa) bir gruptur.
Pilot eğitimler bir grup tarımsal gıda şirketi üzerinde yürütülecek olan Şirket Check-up’larının uygulamaya konulmasına hazırlık olacaktır.
Eğitimi tamamlayan potansiyel uluslararası pazarlama müdürleri, bir sonraki proje faaliyeti kapsamında tarım ve gıda alanında faal ve ihracat yapmak isteyen KOBİ’lerle eşleşerek;
a)İnsan kaynaklarının analizi,
b)Pazarlama becerilerinin analizi,
c)Mali kaynakların analizi,
d)Teknik kaynakların analizi,
ana başlıklarına göre Sirket Check-Up’larını gerçekleştireceklerdir.
Proje Ortakları
Türkiye:
  • - Aydın Valiliği AB ve Dış İlişkiler Koordinasyon Merkezi
  • - Aydın Ticaret Borsası
İtalya:
  • - Salerno Ticaret Odası (Koordinatör)
  • - PRISM Consulting (Eğitim Danışmanlık) S.r.l.
  • - FORMAPER Milan Ticaret Odası Özel Ajansı
Fransa:
  • - Lyon Ticaret Odası
İspanya:
  • - IAT –Endülüs Teknoloji Enstitüsü,
  • - Espaitec Bilim ve Teknoloji Merkezi,
  • - Barselona Ticaret Odası
  • Yunanistan:
  • - Hellenic American Union Araştırma Merkezi,
- Atina Ticaret Odası

Comments (0)Sayfa Görüntülenme Sayısı (166)
 
© 2014 Türkiye Cumhuriyeti Avrupa Birliği Bakanlığı · Republic of Turkey Ministry For EU Affairs