14 Aralık 2017 Perşembe
 
Genç Tüketicilerde Tüketim Duyarlılığının Yükseltilmesi

Genç Tüketicilerde Tüketim Duyarlılığının Yükseltilmesi

25 Kasım 2015 Çarşamba

Genç Tüketicilerde Tüketim Duyarlılığının Yükseltilmesi

Proje Sahibi Kuruluş:

Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası

Proje Süresi:

12 ay

Proje Bütçesi:

48.390,75 €

Faaliyet Yeri:

Diyarbakır

Projenin Genel Hedefleri:

Genç tüketicilerin iç piyasa da daha iyi ve akılcı tercihler yapmaya yönlendirilmesi ve bu konuda bilinçlendirilmesi

Projenin Somut Çıktıları:

·         1000 kişiye yönelik anket yapıldı

·         Dinamik yapıda bir web sitesi bilgilendirme amaçlı tüketicilerin kullanımına sunuldu

·         550 genç tüketici gıda, eğitim ve giyim konularında eğitildi

·         Tüketici Erişim Birimleri kuruldu

 

Yukarıda yer alan bilgiler “Katılım Öncesi Süreçte Sivil Toplumun Güçlendirilmesi: Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Hibe Programı Projeler Kitabı”ndan derlenerek hazırlanmıştır. Doğu Anadolu Kalkınma Programı (DAKP) Projeler Kitabını indirmek için tıklayınız.

 

 

 

Sayfa Görüntülenme Sayısı (1028)

Etiketler:
 
© 2014 Türkiye Cumhuriyeti Avrupa Birliği Bakanlığı · Republic of Turkey Ministry For EU Affairs